helgg

åh varför är helgen så kort? det var ju nyss fredag!
iallafall, så fyllde hanna år i fredags (massa grattis till henne) så jag for hem till isabelle och gjorde marängsviss med massa fina paraplyn och så och när vi kom till hanna var hennes komentar: jag är mätt jag har ätit tårta. HUR OTACKSAM FÅR MAN VARA. Jag kommer inte att glömma det där Hanna. 
                            
                         
   
Iallafall så åt vi våran marängsviss som var massa god, tittade på när hanna öppnade paket osv sen for jag och isabelle tillbaka till deras hus som föresten är jättestort! och om det är någon som är intresserad av att bada med henne så har hon ett lyxbadkar.
Jag och Isabelle drog den vanliga titta på film och äta massor. Vi såg the truman show med jim carrey men jag somnade efter typ halva:]
Lördagmorgon vaknade jag i Isabelles fina säng. Vi åt lite frukost osv sen for jag hem eftersom det skulle bli lagfest senare på dagen/kvällen/natten.

Lagfesten bestod av wii spelande, ätande, skräckisseende, rotande och sånt, i Johan och Simons lägenhet. Skräckisen var verkligen hur dålig som helst men annars vare naaaaajs.

  
 Hanna satt och spelade cs på Simons dator typ hela kvällen..förstår mig inte på henne ibland

Idag ska jag vara med sebbe:D:D:D:D:D:D hejrå
Allmänt | |
#1 - - sebbe:

vi träffades igår också, det nämnde du inte

#2 - - yif:

MOHAHAHAHHAHHA

#3 - - Anonym:

jag gör det jag vill göra, sån är jag! ;)

Upp