nyårsafton kan man väl säga

Jag är lite besviken på mig själv eftersom jag lovat att jag skulle vara mer aktiv på bloggen, men det är svårt ska ni veta! Väldigt svårt!
För att uppdatera lite så måste jag få berätta att jag var och åkte skridskor i...förrgår? Jag har ingen koll på dagarna längre! Det var iallafall jättemysigt men jag märkte att hela skridskokänslan var borta när jag stapplade mig fram på isen men efter ett tag fungerade motoriken bättre. Jag ramlade dock en, eller kanske två gånger men det var bara för att jag tränade på svåra saker som baklänges översteg.

Som vanligt har det inte trängt in i mitt huvud att det är en speciell dag idag men det kommer väl. Senare ikväll ska jag och fira nyårsafton hos emelie vilket ska bli mycket trevligt:)
Igår upptäckte jag dock att jag inte har fixat någon underbar liten nyårsklänning än och att det inte finns så mycket mer tid att spela på. Jag får väl använda mig av det jag har och en gnutta fantasi antar jag. Jag hoppas jag blir insläppt iallafall:)

Jag är så himla less på alla dessa tomtar och julbelysningar, julen är över people! Get over it!
Varför kan man inte städa bort allt detta typ dagen efter jul så man slipper bli arg på alla små söta tomtar och så man kanske får behålla julkärleken tills nästa år?

 
Allmänt | |
Upp