25 juli 08

gårdagen var mycket sliten efter tältningen. Skippade träningen så nu har jag allt hat mot mig från mina tränare vilket jag tyckte var lite elakt:( Jag var där och tittade iaf. När jag kom hem sov jag och väcktes av att hanna stod böjd över mig med ett leende på läpparna. Det var väldigt läskigt ska jag tala om. Så om någon någonsin kommer hem till mig när jag sover kan ni iallafall hålla er på lite avstånd när ni väcker mig? Aja jag och hanna brummade iväg till rebecca på hannas moppe för en kväll med tecknat. Såg spirit och kung fu panda. Kände att det var väldigt längesen jag träffade hanna egentligen. Trevligt att träffa dig hanna:D. Rebecca var bara med pga att vi behövde hennes hus och brända popcorn m.m.


Idag har jag badat med anja och emelie. JAG HAR BLIVIT BRUNARE:D YEEEEEEEI SEGER. äntligen har sommaren kommit till umeå. Synd bara att sommarlovet är typ slut nu... Men inga sura miner för det för jag har lovat mig själv att inte tänka på skolan alls under sommarlovet:)
 (hihi fejs på anja)

ursäktar att detta inlägg blev lite flummigt men jag är trött och ovätskefylld. 

Allmänt | |
Upp