badabadabada

Gud va mycket jag har badat dom här dagarna! tre ggr igår och två idag:)

Igår var jag med hanna på dagen. Vi badade, var med tommy och tobbe, krashade med moppen(hehe), stukade min tå:( osv.

 vi hittade en liten groda som vi döpte till konrad och byggde ett hus till haha så roligt har jag och hanna. Men han var faktiskt söt men hanna är jätteokänslig upptäckte jag. Hon tänkte dränka honom hon ba hihi ska vi prova dränka han? aja han var en fin liten groda iallafall.

   
badaaaaaaaaaa:D:D:D

 Hahaha hanna visade mig något hon kallar näsor. Det är små blad med klister i som man kan sätta på näsan. Helfestlig liten naturuppfinning enligt mig.

På kvällen brummade jag till umedalen och for och badade i forsen under solnedgången med theumedalengang. Det var verkligen jättemysigt! 

  

Idag har jag vart med anja och johanna. Vi har varit och badat, shoppat litegrann, ätit glass och sånnadär trevliga saker:) 

    

när jag kom hem fick jag en upplysning om mimmis fångst för dagen


det var alltså denna "lilla" råttan. Tänk att det finns sånnadär här?! Dom kommer komma och äta upp mig. Jag kommer aldrig mer kunna sova lungt.
 
nu ska jag duscha eftersom jag ska på bio ikv med anja, marika och johanna:) ska se mamma mia.
tjaro
Allmänt | |
#1 - - hhhhhhhhannnnnnnna:

hahahaha, jag är som jag blev, :]

#2 - - marrikka:

haha, råttan såg typ ut som ett marsvin eller hamster (vet icket skillnaden på de två)! och så bara så ni vet så ska man ha de där näsorna längst ut på näsan, så det blir som en jätte lång näsa..



hade trevligt på bion! puss

Upp