frissa:(

okej, hur ska jag börja. Jag var hos frisören idag. Först kom en jättetrevlig tjej fram och sa att hon skulle tvätta mitt hår så vi vandrade iväg där tillsammans och pratade. Kände mig lite trevlig för en gångs skull. Sen kom det fram en blondin och sa att det var hon som skulle klippa mig egentligen, det hade blivit något strul. Sen satte jag mig hos dendär sura äckliga frisören (hon var helt okej egentligen men jag hatar henne). I början såg det ganska bra ut. Det blev riktigt bra bakom och kring huvudet men sen klippte hon en HALV RAKLUGG på mig;o! Jag hade alltså bett om en snelugg som föll över ansiktet men hon klippte motsatsen?!

Jag har ritat en bild på paint för att demonstrera hennes lugg (inga klagomål tack)


fick lov att ta kort på datorn. dumma blogg

Så när jag kom hem kammade jag ner allting och klippte till det lite så det blev en hel raklugg. Känns lite jobbigt, jag ville verkligen inte ha det. Det är så jobbigt:( men aja nu äre som det är

 

Nu måste jag packa. Vi far ju till storsjöcupen i morgon för dem som inte vet om det. Kommer hem på lördag eller söndag. Hoppas ingen överfaller mig för jag har en ful lugg:(
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Fastän du inte gillar den så tycker jag att din lugg blev finfin x)

#2 - - Emelie:

jag lovar att det var min gamla frisörska... hon klippte sönder min lugg med :( men det blev ju bra ändå, och det kommer växa till sig

#3 - - marika:

jätte fin bild på paint ida :)

Jag klippte mig också igår ;o vad galet

Upp