apberget nu har ni gått för långt!

Det började ganska oskyldigt med en röd text ovanför fältet där man loggar in som tipsade om att ladda ner en nyare internet explorer version. Jag tiddade på den lilla textrutan och blev lite irriterad eftersom vår dator dragit på sig en massa virus och därmed förlorat nerladdningsfunktionen.
Sedan kom det ytterligare en gul ruta som uppmanade mig att ladda ner en ny internet explorer. Detta var väl acceptabelt men fortfarande irriterande.
Sedan ersattes de föregående med en stor vit ruta som täckte inloggningsfältet så jag var tvungen att trycka ner den varje gång jag loggade in. Nu började dessa rutor gå mig på nerverna och jag skrek åt skärmen ungefär "MEN FÖR HELVETTE DET GÅR INTE ATT LADDA NER".
Nu när jag glatt klickade upp apberget möttes jag av en text som sa "Din webbläsare Internet Explorer är gammal, osäker och omodern. Apberget stödjer den inte längre. För att kunna logga in på aberget behöver du uppgradera till senaste versonen av Internet Explorer via Windows update, eller ladda hem Firefox"
HELVETTE KAN JAG FÅ BESTÄMMA OM JAG VILL LADDA NER ETT NYTT INTERNET ELLER INTE SJÄLV TACK?
Jävla fitt apberget jag hatar er.
Allmänt | |
#1 - - Emelie:

Blev jättearg imorse, hatar apberget

#2 - - sebe:

hihihihihihihi älskling du är söt

#3 - - sebbe:

btw " Jävla fitt apberget" är inget negativt.. fittor är positiva.

Upp