Ta mig till sommaren och ge mig massa pengar tack

Varför är höstmornar alltid så tråkiga?
Sen jag vaknade vid halv tio tiden har jag hunnit äta lunch, störa Olof, jobba på min haloweendräkt, söka efter en sprättarkniv i en kvart när den låg rakt framför mig, suttit massor vid datorn, letat haloween-mat-tips och kollat igenom reklamen som förövrigt inte var intressant alls. Alltså en massa tråkiga saker.
Snart ska jag fara till klippan med Beci, Hanna och Issa(tror jag) men jag är rädd att jag inte får komma in eftersom jag inte hittar någonting gott att äta på ikväll...
  
   
Igår var jag iallafall på paradisbadet med Sebbe, Filip, Michelle, Alva, Marika, Jocke, Yacke, Anja, Johanna och Emelie. 
Resultaten av aktivt bad från tio till sex är konstiga blåmärken på magen, skrapsår överallt, träningsvärk i ett antal kroppsdelar(pinsamt) och en otroligt trött kropp.
Roligt var det iallafall! När det hade blivit mörkt ute och vi bara var några kvar hade vi bubbelpoolen för oss själva och det var nästan inget folk ute heller vilket var helt underbart efter en hel dag av trängsel.
 Den största ruchbanan var helt mörk eftersom det ända som lyser upp den är dagsljuset och det gjorde den SÅ mycket roligare.
Jag vet inte om jag är konstig men jag tycker att det som är nästan bäst av allt med dessa resor är bussen hem efteråt. Det är så mysigt att sitta där i mörkret och bara prata och äta godis eller slumra till en stund när kroppen är helt utpumpad från energi. Jag älskar bussar 

Nu måste jag gå och fixa någonting att sova på så jag slipper ligga på golvet hela natten, tjitjitjitjaooo

Allmänt | |
#1 - - Anonym:

HALLOWEEN DÅ?

Upp