kan stockholm sluta stjäla sebbe?

Sitter och försöker planera paradisbadsresan med tider och kostnader och allt, jobbigtjobbigt. Hoppas att folk kommer kunna komma:(
Idag kom Hanna brummandes för att hon så gärna ville träffa mig(m eller ngt). Vi for in till Stan och kollade praoplatser, vilket inte var särskilt framgångsrikt, och jag köpte även en kaninsvans och ett par nya öron som var finare hehe.
Sen fick jag träffa Hannas älskling och hans galna hund så in your faces ni som vill träffa honom:)

Jag fick värsta läskiga nära-svimma-attacken imorse. Jag reste mig upp och kände hur ovärkligt trött jag var men fortsatte ändå gå envis som jag är (egentligen inte). När jag kommit genom halva rummet blev det helt svart och det snurrade jättemycket i huvudet. Innan jag han tänka eller reagera över huvud taget hamnade jag i en hög på golvet där jag låg och snurrade för mig själv en stund. Jag brukar få yrsel och så men inte så här mycket. Måste nog börja äta mina lyckopiller igen.

Som avslutning vill jag bara säga att jag fick 100% på Alvas quiz vilket bevisar vilken otroligt bra vän jag är:)

Allmänt | |
#1 - - A nigger:

STFU NIGGER

#2 - - Anonym:

jaa alltså det var ju helt otroligt bara!!!!!!!!!!!!



you are my BIATCH

Upp