jag gillar juice

ja idag så är det tisdag. Har inte hänt så mycket på skolan alls, bara pluggpluggggplugggggg

dagens
vi sitter några st i bibblan och tittar i guinnes rekordbok där det finns en text med "världens största rökare" som överskrift. Under finns några länder och procentantal uppräknade. Efter ett tag säger michelle: asså menar dom att rökarna är långa där eller?
Jag måste dock tillägga, för att för en gångs skull vara lite snäll mot michelle, att hon inte alltid är sådär dum.

Jag måste skriva på min teknikuppsats men jag har verkligen ingen lust alls:( sitter istället och planerar min haloweenkostym heheheh mycket viktigare.
HATAR SKOLAN
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

jag kommer faila i alla ämnen på grund av min jävla idiotiska hals.................

uschbara

so prov = FAIL

no prov = FAIL

matteprov = FAIL

osc..

#2 - - hannaa:

kanske skulle ha skrivit mitt namn

Upp