i can't keep my hands out the cookie jar

okej jag suger men jag har verkligen ingen tid för best of just nu så vi ser väl när dom kommer fram helt enkelt.

Riktigt konstig dag idag faktiskt, vi for till ungdomsmottagningen imorse och blev informerade om hur det fungerar där litegrann och vanliga saker ungdomar funderar över. Jag kan ju inte säga att jag fick ut så mycket av det förutom en riktigt blöt rumpa men vi missade iallafall två lektioner så det var väl helt okej.
Jag och emelie stannade efter sista lektionen för att fara på skol if träningen eller vad det är för någonting. Det är iallafall en tid mellan tre och fyra där man kan komma om man vill idrotta på egen hand på musköten. Vi hade tänkt att gymma men eftersom Yacke, Jocke, Gulled och Martin kom dit och ägde oss kändes det inte lika roligt längre så det blev väl kanske inte så mycket träning. Jag försöker ta tag i den inför beach 09 men jag kan inte påstå att jag sköter mig särskilt bra. Har tränat en gång ehehe.
Ibland undrar jag lite hur min pappa fungerar. Våran gräsmatta/snömatta är just nu täckt med aska som han har slängt över hela gården för att det ska fungera som gödsel och alldeles nyss kom han fram till mig med ett ben från ett par leggings jag klippt sönder och visade vilken fin mössa han hade gjort, fungerar utmärkt under hjälmen tydligen! Men, jag litar på att hans metoder fungerar jag menar titta vad bra han har lyckats med mig:)
Allmänt | |
Upp