agnäs

Jaha så var friluftsdagen slut. Jag vet inte om jag levde upp till snowboardpro riktigt men jag tog mig ner för backarna iallafall! Jag, marika, anja och amanda o var typ dom enda från nian så vi höll ihop och hade det jättemysigt med massor av fika osv;)



Barnbacken<3 haha. Liften stannade hur länge som helst när vi hade åkt ett tag så jag och marika stannade och tog lite bilder. Det var tydligen någon som hade gjort illa sig för efter ett tag kom en skoter med ett sjuksläp(som en kälke man kan ligga i) med någon i. stackarn



Sen blev det fikadags. Jag tog en jääääääääätteful bild på marika som jag är väldigt frestad att lägga in men jag ska inte för hon hotade med att göra ett idaärful album/blogginlägg?....



Vi chillade dill i backen när vi väntade på att marika skulle ramla sig ner. haha mobbning(förlåt älsklingsmarika). Man ser verkligen hur liten marikas snowboard är på sista bilden, hon hade lånat sin systers gamla.



Vägen ner för familjebacken gick bara bra men vägen upp var lite krångligare. Både jag och marika ramlade av ankarliften ett antal gånger sen bestämde vi oss för att helt enkelt bära snowboardarna upp för backen.


Där nere vid husen någonstans började vi(andra bilden är en inzoomning)
Lite stolt var jag när jag kom upp för backen efter en krävande promenad, sista biten var jättebrant och jättejobbig!



Misslyckad egobild haha

Sen åkte vi bussen hem. Jag klev av vid brännland(leos lekland) så jag fick gå typ två km. När jag kom hem åt jag lite överblivna chokladbollar och sedan somnade jag i soffan där jag låg och sussade i tre timmar. Sköööönt!
Allmänt | |
#1 - - alva!!!!!!!!!!!!!!!!!!:

är det bara jag som brukar säga chillade bill? vadå dill liksom?



btw sötaste bilden EVER på dig när du ligger och bah sötar dig i snön ÅÅH SÅÅ SÖÖT MIN BÄBIS



#2 - - Amandaärbäst!:

Gick det att hitta en fulare bild på mig? (A) AHHAHAHAHHAHAHHAHAH! jag dör!

det ser typ ut som att jag ska nysa eller nått! ;)

#3 - - marika:

HEElT galet asså

#4 - - anjaofc:

skönaste bilderna;DDD

aaasbra dag brudar!!!

#5 - - Anonym:

varför har marika typ EN min?

Upp