mariehem!

Nu är vi alltså här i lägenheten. Jätteirriterande att vädret har varit helt värdelöst men det är ändå rätt mysigt. Vi har bara cyklat runt och handlat osv idag sen lockade jag hit Nadja som jag inte har träffat på hur länge som helst så vi fick ta igen lite.
Mina vänner ligger just nu i soffan och ser på svanprinsessan och skrattar hela tiden. Jag förstår inte riktigt vad som kan vara så roligt men jag ska inte säga någonting egentligen eftersom jag inte sett filmen.
Imorgon ska vi väl titta förbi på nolia sen ser vi vad som händer, vi har ju oändligt med möjligheter! Älskar att bo centralt det är helt underbart.



Lovisa om målamålamålamåla:
vad har hänt i ditt ögonbryn?
jag menar vars du har fått ärret ifrån? ]:]
jag förstår att du tycker att det är drygt att folk frågar men jag måste fråga ändå! (A)

Eftersom jag är duktig och snäll tänkte svara på en kommentar också. Ärret på mitt ögonbryn fick jag när jag var typ tre år och sökte uppmärksamhet från min bror som satt och lekte med någonting. Jag sprang in i rummet, halkade på mattan och ramlade rakt in i en stol med huvudet först. Det blödde tydligen jättemycket så jag fick åka ambulans in till akuten och sy igen såret.
Allmänt | |
Upp