you spin my head right round

Nu ska jag till allas förvånad skriva ett inlägg:) Bara för att jag är på bra humör och för att jag inte har någonting annat för mig.
Nästan lite för chill helg i helgen.
Fredag for jag bara ned på stan efter skolan och hittade ett räddabarnentält som bjöd på våfflor och kräm. Helt underbara våfflor var det tills hanna armbågade min tallrik så att våfflan med grädde sylt och hela fadderullan hamnade på mitt vita linne. Inte kul! Sen när typ alla utom hanna hade farit hem tog jag och rebecca bussen till brännland och myste framför en film tills jag somnade i soffan..som vanligt.
Lördag vaknade jag i becis säng, gick ned och åt frukost och for på träning. Riktigt rolig träning minns jag att det var:) kom hem vid tolv, låg och tittade på tv tills typ två, satte mig vid datorn en stund, gjorde mig färdig för en stadsfärd och for till sedan till stan vid halv sex. Vi hade tänkt att fara till mariehem men vi insåg snart att det inte var mödan värt så det slutade med att jag och Rebecca satt på subway i ca två timmar och deppade i väntan på Isabelle. Sen blev det bio iallafall! Vi såg slum dog millionaire som var jättefin och hemsk och bra och uppfyllde mina förväntningar med råge. Se den om du inte har gjort det redan.
Det känns lite tungt att behöva släpa sig till skolan imorgon men annars hade det blivit så mycket gnäll. Kändes lite extra jobbigt den här veckan eftersom vi har läxförhör i spanska imorgon och jag lämnade boken på skolan. fuck.
Allmänt | |
#1 - - sebbe:

gillar " fuck " i slutet iaf,.

Upp