tisdag den 26 maj

Jag har jobbat med skolarbete hela dagen idag! Det hade nog ingen förväntat sig:)
Har huvudsakligen suttit med mitt och Anjas jävla bildprojekt och försökt pussla ihop det där på ett fint sätt i photoshop (hoppas verkligen att du är stolt över mig nu Anja) eller det var väl mest Olof som gjorde det jag är ingen fantast på sånt där direkt.
Vi gör ett bra team iallafall:)


Imorgon är det öppet hus på våran lilla skola och jag kommer inte bidra med någonting. Skulle egentligen ha med spanskafilmen men den blev inte färdig idag eftersom emelies batterier tog slut i kameran och jag känner mig inte så sugen på att visa upp någonting jag har gjort på syslöjden så jag får väl bara gå runt där och njuta av att jag snart går ut.
Hoppas på att det finns heliumballonger där att underhålla sig med iallafall:)
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

vem på bilden!? lolololol

Upp