31-10-09

OJ vad bra jag har varit på att uppdatera det här lovet det var ju bara..en vecka sen jag skrev?

Jag har iallafall haft mig ett bra höstlov och tar ut den första chilldagen idag.
Väldigt sliten är jag efter gårdagen och efter all brist på sömn i veckan så jag vaknade sista gången runt halv fyra idag och efter det åkte jag bara hem och la mig i sängen. Känner inte ens någon ångest över att jag har legat här hela dagen, det känns rätt skönt att bara ligga med en skål popcorn och ta igen.

Kan lägga upp lite fula mobilbilder bara för att hylla lovet

80-tals fest

fika på waynes och väldigt väldigt konstig kväll hos simon

paradisbadet med dessa och två pojkar till. En riktig höstlovstradition(emelies bild)

i sävar och åt tacos osv till runt sex på morgonen..

ja...vad ska man säga? Han kanske ska börja använda leggings after all?

sen halloween igårkväll, haha räven ser helt död ut.

 

Ja en del av mitt lov iallafall. Min kamera är sönder så just nu är det bara mobilbilder, ledsen:(

 

Allmänt | |
#1 - - michelee:

naz vecka säger jag

#2 - - raev hehehe:

ja vad i fan GÖR JAG på bilden men ah hehehhe var snygg egentligen så :(:(

Upp