clubbis


(stulen bild)

Söndag once again. Har ont i hela kroppen, dumt av mig att ge mig ut och dansa i flera timmar otränad som jag är.

Hade iallafall en lyckad kväll på club nordic! Hade dock en nära döden upplevelse...nästan

Iallafall så fick vi glowsticks där och jag stoppade min i munnen för att..jag vet inte riktigt det var dumt.
Det började iallafall smaka AS äckligt i min mun så jag tog ut pinnen och märkte att det hade gått hål. När jag försökte spotta ut smaken så var spottet neonlysande och när vi började dansa så kände jag att min tunga domnat bort! Fick panik men det gick inte att prata med folk så jag fick därmed ingen sympati så jag brydde mig bara inte tills tungan var i sitt vanliga skick. läskigt iallafall jag trodde jag blivit förgiftad.

Idag ska jag typ se one tree hill som vanligt ♥ tagga måndag</3
Allmänt | |
Upp