Ps. I love you Tina Sundin

.
Så var det slut på det sista sommarlovet. Det har gått sjukt fort men samtidigt varat hur länge som helst men nu är det över och jag är faktiskt ganska nöjd. Behöver få tillbaka struktur i min dagsrytm men normala mat och sovtider, mindre fest och mindre sängliggande.
Ska också bli skönt att börja träna igen, var ute och sprang idag och förundrades över hur en person kan få så svårt att andas på så få löpsteg. Har väl någonting med rökningen att göra också kanske men från och med imorgon är det strikt ingen rökning som gäller tills om två månader då feströkning är okej och jag får tillbaka mina cigaretter som ligger på säkert förvar hos mamma.
Helt enkelt: imorgon börjar uppstyrningen av mitt liv som just nu är kAoZ
Allmänt | |
#1 - - lina:

gud vad kul det ser ut med träning!

Upp