2011-02-25, fredag

Skulle gärna haft två lördagar den här helgen, varför är det alltid så att allt som händer ska vara på samma dag? och så ligger man hemma och gör mest ingenting den andra dagen. Idag är alltså göra ingenting dagen, jag har sett nya skins, sett despicable me(igen) med olof och ätit lite. that's it. Men jag börjar känna mig sjuk så det kanske är lika bra! Dessutom har jag en känsla av att morgondagen kommer att väga upp big time då det blir lagfest med lingling och vilka är bättre på att köra än vi?
.
här har vi förövring en jävligt fin man. Har suttit och bläddrat igenom deras blogg hur länge som helst men kan inte sluta titta
Allmänt | |
#1 - - alice:

ja , gör också i photoscape, men så fort jag ska ladda in på bloggen blir det bara stillbild. hur noob är jag?

#2 - - Lina:

jag förstår mig inte på dina män alls

#3 - - Hanna:

jag förstår mig verkligen på dina män!!!1

#4 - - alice:

ja nu fick jag till det, tack:D! ses ikväääääääll

Upp