if heaven had a height you would be that tall

Har varit sjuk och haft ett väldigt ointressant liv de senaste dagarna, därför varit ganska frånvarande.
Nu sitter jag på skolan och är fortfarande inte det minsta frisk men jag tänker fan inte sitta inne i helgen för det har jag gjort tillräckligt i veckan. Det är bara att kämpa!
.
Nästa helg kommer finaste bästa Isabelle hem och åh vad jag saknar att ha henne här. Nu kommer hon ju hem(ja jag kommer alltid att kalla umeå hennes hem,vägrar ändra mig) på helgerna ibland men det är inte samma sak. Det är så få dagar att det oftast blir fester och träffa så mycket folk som möjligt. Det finns ju andra som saknar henne också tyvärr.
Jag hade världens bästa sommar med den här bruden. Saknar att ligga i isabelles säng tre dar i rad med paus för att gå till ica och köpa ostkrokar. Saknar att ringa henne på en söndag när man är som mest nere och bara ligga och snacka för den där tjejen är ett solsken i mänsklig skepnad, fyfan vad hon gör mig glad! Saknar att träffa henne efter en tung skoldag och sitta på ett fik i fem timmar och prata om oviktiga saker och skratta så högt och så mycket att folk runt om kring en tror att man kommer direkt från psyket. Har ingen aning om vart jag skulle varit utan henne. Har ingen aning om vad jag skulle göra om jag förlorade henne
.
.
Oj vad blödigt det här blev. Aja FREDAG!
Allmänt | |
#1 - - issapissaaaa:

du är min bästa. Sa jag att jag älskar dig och att jag kommer om en vecka????

#2 - - issapissaaaa:

<3

#3 - - Ronja:

sv: ja kanske lite just nu. vi måste få livet att äga snart, okeeeii?

Upp