High above the landscapes that melt before your eyes there's no more boundaries

.
Det suger att inte ha något bankkort när man ska fika kan jag lova! Fast det var mysigt iallafall, avslutningsfikat för året med klassen. Nu har jag suttit och skrivit och har äntligen lämnat in min sista uppsats för att få G i filmkunskap, har dessutom kompletterat och fått G i matte b idag också. Snälla snälla snälla Ida kan du se till att inte lämna uppgifter för ett helt år på de sista veckorna nästa läsår? Det är fan inte så jobbigt att göra saker i tid, absolut inte lika jobbigt som ångesten man får innan betygen ska sättas.
Allmänt | |
#1 - - josecool:

så jävla snygg sofie är, älskar hennes passion till fikat!!



Nästa år Ida ska jag vara din coach i skolan så vi slipper en massa restuppgifter. Hur som haver är det bra jobbat gumman, mycket slit på lite tid!! (Y)

#2 - - Anonym:

Äntligen så gick det upp ett liljeholmens för dig Gumman.Ser fram emot nästa läsår Kram på dig

#3 - - Vanja:

Glömde skriva mitt namn på förra inlägget

Upp