istället för att göra någonting vettigt

Tog en lista av ronny som tidsfördriv. Det är inte ofta jag publicerar någonting som inte är "NU SKA JAG SUPA" eller "bakisdag, trött"- längre. Känner att jag presenterar mitt liv på ett bra sätt.

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
-Gick på sörfors skola, var åtta år och lekte mig igenom livet. Sörforsjackan var min bästa vän och gissningsvis(mitt tidsperspektiv är väl sådär) hade jag helst på mig limegröna eller rutiga jeans och en hoodtröja som jag hade ärvt av brorsan och som var lite cool. På rasterna spelade jag fotboll eller hoppade hopprep eller kanske så stog jag och tittade på när lina blev jagad över skolgården av någon lärare som försökte få henne att sätta på sig mössan utan större framgång(lina var under en period i sitt liv 2cool4 mössa och när hon bestämt sig var hon envis). Det är vad jag kan skrapa ihop med mitt svikande minne.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?

För ett år sedan var jag enligt min blogg sjuk och less på vintern och snön(som inte ens kommit i år...). Jag spelade innebandykorpen med världens bästa lag som i och för sig regerade mer på lagfesterna än på plan men var lika grymt ändå och spenderade mina kvällar framför OC.


En fin lapp jag fick på en linglingfest, av alice som det står lite otydligt i signaturen

3) FEM SNACKS DU GILLAR?
CCC(cream cheese chips(♥)), typ alla slags nötter utom jordnötter, rostade majs från naturgodiset!!, Jordnötsringar och popcorn. Gillar inte godis och särskilt mycket alls utan allt som är fett, salt och knaprigt.


4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL?
Folk brukar reagera på hur bra textminne jag har och jag kan ofta pinsamt mycket låttext från dåliga låtar som bara fastnat medan personer runtomkring mig tror att jag är per gessle fan nr 1. till exempel: milkshake-kelis, fergalicious-fergie, dr jones- aqua, because of you-kelly clarkson(fast det är ingen slump, hon var min stora hjälte i typ sexan), smack that-akon ft eminem, typ allt med carola

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJARDÄR?
-Jag skulle köpt en jävligt fet lägenhet där alla mina vänner skulle få plats och flytta hemifrån
-Rest överallt- kanske ta med mig någon på en jorden runt resa och såklart hälsa på isabelle typ hela tiden
-Skaffat mig hemhjälp som kunde fixa allt i min gigantiska lägenhet och som kunde springa ut och köpa bakiscola när det behövdes
-Skämt bort mina föräldrar lite som återbetalning för alla dessa år dom skämt bort mig
-Köpt massaaaaa grejjer som jag velat ha men inte orkat köpa/inte haft råd med, även fast man inte ska överkonsumera osvosv det där får någon som inte är miljardär oroa sig över.


6) FEM DÅLIGA VANOR?
- Slänger alltid kläderna på golvet eller typ rakt upp när jag tar av mig dom vilket skapar ett evigt kaos i mitt rum
- Litar oftast på att jag inte kommer klara av saker så jag ger upp direkt.
- Jag tänker alltid, på måndagar när mina cigaretter ofta ligger kvar i jackfickan efter helgen, att jag får ta en cigg när dom faktiskt är där
- Går aldrig och lägger mig i tid så är i princip aldrig pigg fram till lunch.
- Håller aldrig vad jag lovar mig själv, när det gäller typ diciplin och saker som träning osv.
7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
- äta popcorn och se serier(standardsysslan)
- springa runt på festivaler aspackad och taggad på livet
- sitta i matsalen och prata från öppning till stängning.
- äta
- ligga i sängen en hel dag. Helst med någon snäll som sällskap

bästa peace&love

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I ELLER KÖPA:
- saker som är gulliga typ blommigt, rosetter i håret osv. absolut inget jag känner mig bekväm i.
- utsvängda tights/träningsbyxor
- linnen/tröjor med girlpowertexter,
- pälskläder i kombination med sommarplagg/på sommaren
- Byxor som går att separera med en dragkedja så att dom blir till shorts(hade förövrigt ett par sånna när jag var liten som jag älskade)

Den här tröjan var det snyggaste jag visste på den gamla goda tiden! och rebbans babyblå börs som var cool och i jeanstyg
Allmänt | |
#1 - - michelle:

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahhahahaha jeansbyxor med dragkedja som man kan separera till shorts. typ det bästa jag hört.

#2 - - lina:

hahahah............

#3 - - reb:

bääääästa inlägget jag någonsin läst, du fick mig skratta tills jag grät på rättskunskaps lektionen. ps. du är bäst

#4 - - marika:

känner samma ^

#5 - - Alva:

- Slänger alltid kläderna på golvet eller typ rakt upp när jag tar av mig dom vilket skapar ett evigt kaos i mitt rum



Hahahahaha alltså vet du hur mycket det stämmer in på mig också. Jag KAN INTE ta av mig ett plagg och vika det över stolen, det är en fysisk omöjlighet när man är inne i mitt rum

Upp