2012-04-24

.
Tre bilder från idag. Den första på Ronja i kaffan tagen under morgonkaffet och de andra två på mig i min studentmössa eftersom jag fick veta idag att man måste dokumentera och dela med folk när man har fått den. Så här är jag, jag har fått min studentmössa(för typ flera månader sen) och den får plats på mitt huvud osv. Annars ska jag(mamma) köpa en kamera imorgon och jag är så taggad att jag kan dö! Ingen tuff supersystemkamera utan en liten fin kompaktkamera att fota äventyr med men det är precis vad jag vill ha och jag har längtat så länge.
Allmänt | |
#1 - - Ronja:

hahaha erkänn ögonskuggan på studentmössebilden är endast för att testa hur det skulle se ut utan dipliner

#2 - - Linnéa Johagen:

vad har du för studentmössa? standard uppsala???

#3 - - Linnéa Johagen:

okejjjjj! den var fett snygg i alla fall

Upp