Någon slags tidskapsel

En byrolåda i mitt rum gick sönder för ett tag sen och jag hittade diverse roliga saker jag har samlat på mig genom åren, gamla skrivböcker och dagböcker där jag skrivit bästa kompis listor, kärlekslistor och beskrivningar av tioåringsbråk som var mer än underhållande att läsa igenom. Jag hittade också massa bilder som kommit undan så jag tänkte visa några.
Jag startade mitt liv som en liten tjock pappagris. Gillar mitt laid-back mode och att jag fortfarande kan göra den här minen. Och att min näsa knappt fanns alls haha
.
Började dagis och såg lite ut som en 90-tals hiphopare i storlek extra small med benposen, den förstora jeansjackan och min obrydda min ~ballast på dagis~
.
Eftersom att det alltid är roligt när folk sjunger om en själv var idas sommarvisa min favoritsång. Lite kul att se mig sitta i rutchkanan som numera är alldeles för liten men som man många gånger försökt ta sig igenom på fyllan bara för att bli besviken när man åkt den ca en meter långa sträckan ner.
.
Här är jag nog lite äldre och sitter och taggar fotbollsträning, och nej jag knöt inte mina fotbollsskor själv hade ju mamma. Fortfarande cool tjej som ni ser
.
Pinigaste klassfotot ever. Tänkte att jag skulle luta på huvudet för att då såg man söt ut och ju mer desto bättre lixom men riktigt så blev det inte. När skolfotot kom ut frågade alla varför jag gjorde sådär konstigt med huvudet och jag skämdes så mycket. Hatade att Rebecca lyckades luta precis lagomt också.
.
Kajsa ser inte särskilt nöjd ut men här är jag och min katt. Skulle gissa på att det är försommar för mitt hår har vinterfärg men smutsen under fötterna skvallrar om barfotaspring. Har nog haft världens bästa uppväxt när det gäller lek och allt som har med fina intryck och minnen att göra. Saknar så mycket att springa mellan husen på morvägen(där alla bodde utom jag) och leka och äta bär på somrarna och att bara vara ensam och gå runt i skogen och döda myror eller någonting. Måste bli bättre på ensamtid och vardagslyx och allt sånt där som alla på min mammas facebook pratar om.
.
Slutningen troligen en av mina bästa utklädnader någonsin. Tro det eller ej så är jag varken någon afrikan, choklad eller typ bajs utan detta var mitt bästa försök till att se ut som en pannkaka. Anledningen till att jag klädde ut mig till pannkaka var att jag hade huvudrollen i en pjäs vi hade i klassen och det är jag ändå lite stolt över. Att Rebecca har det inspelat är lite jobbigare eftersom det inte lämnar särskilt mycket till fantasin när det gäller talang osv.
Allmänt | |
#1 - - michelle:

skrattade högt åt klassfotot

#2 - - vanja:

Kan du imte bli liten för en dag.Puss lillgumsis

Älskar dig

#3 - - marikafika:

jag skrattade också högt !!!!!!!!!!1

#4 - - bellus:

HAHAHAHA KLASSFOTOT <3

Upp