Have no fear, Johanna is here

Igår bjöd Emelie in oss till häng hos henne och en överraskning som skulle vara helt fantastisk. Funderade väldigt mycket över vad det kunde vara för någonting men kom inte ens i närheten av svaret, Johanna är på besök!!! Helt plötsligt stod hon bara i rummet och det tog mig minst en minut att förstå att hon verkligen var där, det blev en krock i mitt huvud eftersom jag var så säker på att hon var i London. Blev väldi väldi glad iallafall och jag ska försöka ta vara på henne så mycket som möjligt trots jobb och julhets.


JoHaNNaaa!!! Marika uttrycker vår förvirring rätt bra på bilden.


Sen tog vi fina bilder med marikas mobil

...och så drog vi på scharinska och lyssnade på lite musik och så. Kändes lite deppigt att  inte kunna dricka öl men lite roligare att anledningen var att jag skulle köra hem för jag har körkort!! Kommer ta ett tag innan jag vänjer mig vid det. Bilderna har jag tagit från Michelle, Marika och Anettes instagram.
 
Idag har jag vart på body pump även fast jag är sjuk, rekommenderar inte detta då det kändes som att jag skulle svimma i princip hela tiden. Aja, är nöjd så länge jag inte drar på mig magsjukan som går på förskolorna nu...
 
 
| |
Upp