i'll apologize for tonight tomorrow morning

Söndag och har äntligen landat efter något jag skulle kalla en kaoshelg. Fredag var jätteroligt även om BYZ kanske inte var någon större hit, stod i publiken under kanske två låtar och hann under den tiden bli slagen i ansiktet tre gånger och kunde knappt stå så jag skippade vimlet och gick och satte mig med en öl istället. Öl fick jag iallafall tillräckligt av för när jag vaknade dagen efter mådde jag skit och spydde hela dagen och kände typ varför dricker man ens alkohol det här är ju inte värt det?! men efter en liten kamp med mig själv tog jag mig ändå iväg till nästa fest med dresscode cocktailfest och med ölprovning där jag träffade många kära vänner. Tyvärr spårade den festen också ur såsmåningom så redan klockan ett blev det hemgång men idag har jag mått asbra iallafall. Nästa helg ska jag dock ta det jävligt lugnt som det känns just nu
.
Jonas började blöda näsblod helt random. Det var kul
Allmänt | |
#1 - - Sanni:

sv: Jag har ett par matta svarta från wesc, bra ljud och sjukt värt då jag fick köpa dom med 40% rabatt! :)

Upp