2012-01-16

Som ni kanske förstår har jag kommit hem från åre. Jag har också haft jullov och fyllt år(skandal att jag inte ens kunde fira mig själv lite här, tur att ronja gjorde det iallafall). 19 år, nästan vuxen och nästan tillräckligt gammal för starksprit. Bara massa nästan men det får räcka for now för det är ju iallafall ett steg närmre! Nu går jag i skolan jämt igen, första dagen i skolan efter jullovet var typ den värsta terminsstarten någonsin. Fy i fan vad jag inte orkar mer! Snart studenten säger alla det dom inte tänker på är att jag kommer hinna dö, åtminstone mentalt, innan vi nått målet. Aja iallafall, anledningen till fortsatt noll uppdatering är främst att dom tre bilderna nedanför är allt jag har fotat sen sist. Två bilder på resan mot åre som var kul och fick mig att inse charmen i roadtrips och en bild från åre på wissings lillfinger som jag tyckte var jätteroligt för det slutade växa när han var mindre och nu ser det fuckat ut. Det var alltså det enda på hela åreresan jag tyckte var värt att föreviga. Tur andra har tagit bilder för åre var grymt!
.
Allmänt | |
#1 - - sofie:

sv: jaa asså jag måste nog behålla den, kommer sakna den annars misstänker jag ^^

Upp