Just close your eyes let me hypnotize you, I can make your storm feel sky blue

Har hamnat i något slags obrytligt levnadsmönster som går ut på att äta, sova, ligga i elias säng och titta på tv och dra mig till skolan ibland där jag mest sitter som en hjärnlös idiot och dricker kaffe/tänker på kaffe. I det obrytliga levnadsmönstret ingår inte bloggen men inte heller sociala aktiviteter som att gå ut på krogen och det gjorde jag ju faktiskt i fredags så något slags hopp kanske det finns. Håller mig också borta härifrån litegrann för att jag vill kräkas på min färg som jag först tänkte var kul och inte vit men nu ser ut som kräks och på min header som skulle vara väldigt tillfällig men som inte blev det. Om det är någon som är sugen på att fixa kan ni gärna höra av er i kommentarerna:-)
.
Platsen där jag befinner mig största delen av min fritid.
Allmänt | |
Upp