Typ lite vad jag har sysslat med

 Spontandrog på socialize en kväll när jag gled in på en förfest för att samla krafter till att gå hem men aldrig orkade gå. Väldigt trevlig kväll minus att jag var tvungen att åka hem tidigt eftersom sörforsbussarna går så himla ofta..

Gick med rebbo ner till älven där vi brukade spendera en stor del av vår lediga tid när vi var yngre. Vi satte oss på en klippa och var sentimentala en stund, det är sjukt vad tiden går egentligen.


En gång när det var fint väder och jag satt ute på balkongen och var en äkta livsnjutare.

Åkte till Mys stuga två nätter och mös, badade och drack öl

Styrde förfest på min balkong en kväll när jag var ensam och behövde sällskap, sjukt bra sätt att umgås med andra på om man inte vill dricka eller gå ut. 

Sen har jag bott hos Elias lite nu när jag står och säljer jordgubbar i Sävar eftersom det är rätt smidigt. Vi gör dock inte så mycket mer än sover och äter, fast det gör mig ingenting.

Tisdag och onsdag var jag ledig för att hinna umgås lite med Isabelle som är hemma, vi hängde i rebbos lägga en stund och sen vinglade vi vidare till tisdagstaket. Hade en väldigt trevlig kväll trots ett inte så folkfyllt tak. Kan dock bero på att med rätt mängd alkohol blir allt roligt.

Idag har jag och elias varit ute och plockat jordgubbar i deras land och jag fick KAFFE(vilket inte händer så ofta just nu tyvärr) så nu hade jag tänkt somna väldigt nöjd men alldeles för sent med tanke på att jag jobbar imorgon. Det var det, godnatt!
 
| |
Upp