hårvisning

.
Hade fullt upp förra veckan på grund av hårshowen four elements  på draggen. Eftersom den styrdes upp av bland annat en mycket kär vän så ställde jag och några polare upp som modeller och jag blev tillägnad rollen hjort. Det var smärtsamt(min hårbotten var öm i dagar efteråt) men roligt att få vara en speciell och stor del av visningen och bara det att få se sig själv i hjortstyling händer ju inte varje dag. Dessutom så är det ju alltid lika roligt att varje vän man träffar på stannar, pekar och skrattar när dom ser en. Jag hade två trevliga dagar iallafall och i helgen ska alla som medverkade samlas på återträff hos en av frisörerna på fest vilket kommer bli riktigt kul! Två hemmafester planerade i helgen, någon däruppe måste ha hört mina böner om avstånd från krogen och jag är mycket tacksam! bilderna är föresten lånade av emelie och viola
Allmänt | |
Upp