Barnkalas

I lördags fyllde Tina 19 år vilket vi firade med ett asbra barnkalas. Dresscode var såklart att se ut som någon som skulle på kalas och vi hade planerat lite frågesporter och så. Tyvärr snöade det under dagen(?????) så vi fick skippa utomhuslekarna. Jag och Ronja åkte dit mitt på dagen och hjälpte till att baka tårtor, förbereda fiskedammen, pynta huset osv.
.
Här började vi väl bli klara, kändes lite ovant att stå och dela upp godis i påsar och klippa ut och sätta fast pappersfiskar på fiskedammskynket till aqua men barnkalas i mitt hjärta.
.
Det började komma gäster och vi fick tårta
.
Efter fiskedammen, såg så himla mysigt ut när alla sprang runt med sina godispåsar och bytte eller jämförde godis.
.
Elias hade min storebrors gamla keps och blå hårfärg. Cool som satan
.
Discorummet var nog ändå bäst även fast känslan inte riktigt fångas på blixtbilder. Vi hade pyntat med discolampor, massa girlanger och ballonger och det dansades tryckare och bugg till min nostalgilista. Grattis igen Tina och tack för en asbra kväll!
Allmänt | |
Upp