2013-02-17

Gissa vad jag gjorde i helgen? Var på lokal!!


På lördagen var jag sliten efter fredagens utgång och låg i sängen till fyra. Sen klev jag upp, åt pasta(som är det enda ätbara som finns i min lägenhet nu för tiden) och gjorde mig klar för lördagens kalas. 

Då Martin fyllde år och vi hittade på massa kul. Nu är det dock så att jag bara har en skarp bild så den får representera. Börjar bli lite jobbigt när bartendern på lokal vet vad man ska beställa och ställer frågor som "är ni alltid här eller?" och "Köpte inte du tillräckligt med drinkar för tre helger igår?". Börjar bli stammisar på riktigt.

Idag har jag mest hängt hos Tina och Sofie där vi påminnde varandra om minnesluckor, åt tomatsoppa och skrev listor(som vanligt). Kul att kunna hälsa på fler kompisar i egna lägenheter. 
 
och så var den helgen slut. Vad fort dom går, helgerna. Skulle inte tacka nej till lite semester, jag behöver sova men jag har inte tid.
| |
Upp