Helghelghelg

Det är fredag och jag kunde inte vara mindre nöjd! Så himla skönt att få vara lite ledig och sova ut imorgon.
 
Utöver de tidiga mornarna har veckan vart bra den med, har vart strålande vår(???) väder och då blir ju jobbet himla mycket roligare. I tisdag var det Hasaloppet som gällde till exempel(sörfors förskola har ett årligt skidlopp) vilket var mysigt och extra kul eftersom jag kommer ihåg när jag själv var med som tapper kämpe. Eller jag kommer iallafall ihåg att vi fick chokladmedalj ett år eftersom saker som involverar godis alltid verkar sätta sig fast i minnet. Mitt tidigaste barndomsminne är till exempel från när min storebror gav mig sin godisask och när jag öppnade den var den tom, jag blev hysteriskt ledsen. Traumatiserad nanting.
 
Någonting som är lite fint är iallafall att jag har kvar en av trämedaljerna vi fick. 

Igår var jag på bowlingcentrum med Toast och Jocke med, det gick otroligt dåligt och jag förlorade allt men det viktigaste är ju alltid att man har kul eller hur? 

Här kom jag iallafall inte sist så jag var tvungen att fota

Sen spelade vi lite biljard och så. 
 
Nu måste jag börja göra mig iordning för det är ju trots allt fredag som sagt! Trevlig helg kompisar.
| |
#1 - - Ronja:

hahahaha angående barndomsminnet, ett av mina tidigaste är när jag varit dum och mamma och pappa hotade med att jag inte skulle få något fredagsmys. minns hur jag står och GALLSKRIKER och känner mig som att livet inte har någon mening längre. eh.

Upp