On a Saturday, it don't matter day

Hej! Har åkt på någonting konstigt, jag är inte sjuk men jag är otroligt trött hela tiden. Beror väl mest troligt på att jag har sovit halvdåligt enda sen jag började jobba(första december) och nu börjar det nog komma ikapp mig. I fredags när jag kom hem från jobbet somnade jag, tänkte ta mig en snabb nap för att sedan stiga upp och göra planer för kvällen men nä; väcktes av pappa mitt i natten som bad mig gå och lägga mig i sängen istället för att sova i soffan. Så var det med den fredagskvällen! Lite deppad var jag när jag vaknade klockan sex morgonen därpå efter över femton timmars sömn men jag fick en väldigt lång lördag iallafall. Hann med lite kvalitetstid med min kära far och sen gjorde jag mig iordning för utgång. Denna lördagskväll hade vi en del saker att fira med och det var bra uppföljning på västanmedlemmar=kul! 

Jag och grabbarna började på Olles där vi käkade och drack öl, som man gör på olles. Gott vare!

Sötmartin och gomaten

och Niclas fick sig en ballong eftersom han fyllde tjugo! Det var dessutom tre personer till som firade sina födelsedagar på övervåningen så det slutade med att hela lokalen utbrast i en samlad födelsedagssång för de fyra jubelörerna, kändes lite som att sitta på after ski.

Sen åkte vi vidare till Jens där Anja och johanna var! DOM ÄR HEMMA! Så himla konstigt/förvirrande/underbart att ses igen efter en sån lång tid! Marika var inte lika nöjd av oklar anledning


Vi förfestade på västangårdsvis som ni ser, sen rullade vi vidare till...

...lokal såklart.

Marika hade så himla roligt

Nä men alltså, vi var glada egentligen.

Sen åkte vi hem någon gång när jag var så trött att jag höll på att somna ståendes på Toasts axel. 
| |
#1 - - marika:

hahahahaha omg jag var verkligen inte på topp

Upp