Saint Patrick's Day

I igår var det saint patrick's day på lokal och dessutom krilles födelsedag så vi bestämde oss för att vi skulle ut. Eftersom SAS suger så fick vi dock fira nästan hela krilles födelsedag utan honom men kul hade vi. Spenderade typ hela lördag dag sökandes efter någonting grönt att ha på mig men misslyckades ändå. Slutade med att jag hade grön ögonskugga som inte såg grön ut. Köpte dock gröna drinkar hela kvällen och snodde en fyrklöver av sebbe som han snott av någon satsad så man kan ju säga att jag var rätt med på firandet. 

Har vart med Anja mest hela helgen och det känns så himla sköönt att ha henne här hemma.

Förfesten styrdes hos Jens som är extra rolig att smygfota för han ser ut såhär när han pratar. 

Så var det dags att gå tyckte alex och smygmartin så det gjorde vi. 

En grön drink som var mycket grönare i verkligheten. Alla drinkar utom en jag köpte var fantastiskt goda, tror jag ska fortsätta dricka grönt i framtiden. 

Johanna var glad och skrattade, förmodligen åt fylletoast. Han gav mig en fläskläpp lite senare som idag vackert pryder mitt ansikte. Okej ska inte överdriva, den syns inte så mycket men det gör ont när jag äter. Douchebag.

Ett par timmar innan stängning kom Krille och jag köpte drinkar till honom, gjorde av med 1000kr under hela kvällen. Bra jobbat Ida

Kom hem 03.10 tydligen, råkar alltid ta screenshots när jag är full men det är ju praktiskt. Då har man koll på hur länge man var uppe eller vad man gjorde för dumheter på mobilen. Med mig hem hade jag den godaste grekiska kebabrullen någonsin, den satt så fint att jag nästan fäller en tår när jag tänker tillbaka på det. När jag vaknade imorse insåg jag dock att kebabrullar är ett dåligt fyllekäk då hela min soffa+mina kläder+mitt bord var fyllt av dressing och små bitar av foliet som jag kastat omkring mig i ivern att komma åt min mat.
 
Jättebra kväll och idag har jag mått bra(?????) Så himla skönt. Älskar söndagar ibland.
| |
Upp