alltid om du älskar mig kommer jag lämna dig och om du lämnar mig kommer jag att älska dig

.
Har legat med företagsekonomiboken brevid mig hela kvällen, sneglat på den ibland och tänkt att jag snart ska börja. Självklart har jag inte gjort det så det blir att snabbplugga på skolan innan provet imorgon. Jag orkar faktiskt inte bry mig så mycket, det är inte mitt fel att det är den tråkigaste kursen någonsin och att öronen automatiskt stängs av när harriet börjar prata. Jag vill helst bara spy i boken och lägga den i hennes fack med en lapp där det står att jag hoppar av kursen. Man kan ju alltid drömma
Allmänt | |
#1 - - Sanni:

KAn u ba tillägga att företagsekonomi är en seg kurs som jag vet inte vad, meeeeeeeen i slutet visade det sig att den inte var så svår! :)

#2 - - Hanna:

sv: tack idaaaa!!!

tycker det är kult att du verkar lagt ner mycket tid på att ta dessa bilder istället för att plugga uf(Y)

Upp