sweet sunday


.
En liten del av en lång och mycket bra lördagskväll! Vi började förfesta hos Anja klockan sju och när jag tittade på klockan innan jag äntligen somnade var klockan sju igen, fast på morgonen. När man är ute med issa är det alltid ett mysterie vart man hamnar i slutändan och att vi klockan tre kom på att vi, istället för att åka hem med den enda skjuts vi hade, skulle gå från östra ersboda till Haga var väl kanske inte den bästa idén vi fått. Slutade med att vi beställde en taxi till Haga, låg och myste i en soffa och tittade på dansunderhållning i ett par timmar och slutligen ringde Isabelles stackars pappa som fick komma och hämta oss. Kom hem, tryckte i mig några denniskorvar jag hittade i kylen, somnade och tog mig inte ur sängen förrän halv fem idag. Just nu funderar jag på hur jag ska kunna vakna klockan sex imorgon då jag inte kunde hålla ögonen öppna klockan fyra på eftermiddagen idag. Kommer bli kul
Allmänt | |
#1 - - lina:

med LITE hår och skägg, han brukar ju ha massa och då är han inte snygg alls!

Upp