Julafton och lite till

God jul! Första julen utanför Sverige och utan föräldrar och den har vart väldigt mysig faktiskt. Har inte riktigt känts som jul bland palmer och stränder men lika glad för det är jag. 

Fast det här är inte från julafton utan från någon förfest vi hade för länge sen. Måste få lägga in lite bilder jag missat också. 

Hade avskedsmiddag med Rebo och Isabelle en gång. Två personer som jag nästan alltid känner att jag saknar men nu håller vi faktiskt på att smida lite framtidsplaner där vi äntligen ska bo i samma stad!~Teaser~
 
Festat har vi såklart också gjort. 

För en vecka sen kom Johanna hit från London!!!! Är så himla glad att jag fick hit na! Vi+ gänget tog bilen upp i bergen för att gå på en folkfest vi hört om. 

Stannade för att se på utsikten och ta gruppbilder. 

När vi kom fram insåg vi att det typ var det bästa vi gjort sen vi kom hit. Det var hur mycket folk som helst, alla klädda i någon slags folkdräkt. Alla sjöng, dansade, bjöd på mat och var jätteglada. Vad vi firade vet jag inte riktigt men kul var det. Jag fick vara med på spansk TV och gjorde ett fantastiskt framträdande, full och väldigt förvirrad när jag i mitt tillstånd skulle pussla ihop alla spanska ord. 

När det började närma sig jul dekorerade jag mitt bås på jobbet med grön och röd whiteboardpenna. Vi hittade svensk julmust på en av alla supermarkets och köpte upp typ allt dom hade. 

På julafton åkte vi till San agustin och tittade på barn som spelade julspel i svenska kyrkan. Hur söta som helst! Så fikade vi julfika med i solen. 

Sen åkte vi hem och lagade ett förvånadsvärt välfyllt julbord, tittade på kalle anka och åt tills vi däckade. 

Har man ingen julgran får man göra en. Man behöver bara två pallar, ett lakan och lite glitter TADA

| |
#1 - - marika:

idis å jonkiiiiiiiiiis <3

#2 - - Challan:

USCH blä

Upp