Ta mig till havet och gör mig till kung

Som sagt firades årets Midsommar ute i Martins stuga.

Vi hade sjukt tur med vädret som passade på att vara perfekt dagen till ära, så vi satt i solen mest hela dagen och drack öl och brände oss. 

Sen åt vi middag, badade lite, drack lite mer öl och hängde. 

De som redan hunnit vara i stugan en dag hade planerat tävlingar och mitt lag var självklart det vinnande. Inte i just irländsk julafton dock, jag störtade efter ungefär ett halvt varv om jag minns rätt. 

Sen är det ett litet hål i bildtagningen mellan att vi gick in mot kvällen och att folk började somna sittandes. Det beror nog främst på att min mobil är på lagning och att det är jobbigt att släpa med kameran och fota. Hade vart väldigt bra med bilder från detta hål dock då precis samma hål finns i mitt minne för kvällen.
 
Jag minns iallafall att jag hade väldigt roligt även fast Johanna lyckades förmedla känslan dagen efter väldigt bra på den här bilden, fem av fem toasters för Midsommar 2013!
| |
#1 - - marika:

miiiiiiiiiidsommar!!!

Upp