28 december

hej hopp!
stadsresan löste sig, Hanna följde mjg istället:)
Det är helt sjukt hur mycket folk det är på rean! köerna och alla armbågande ivriga tjejer, det är utmattande!
Jag och Hanna hittade ett presentkort på golvet på Gina Tricot! Vi blev rätt glada när vi gick ner till kicks och tanten i kassan sa att det var 400kr på kortet. Nu har jag dock bara 50kr kvar av min halva. Spenderade resten på ett puder, en svamp och en rengöringsgel som ägde:)!
Inatt sov sebbe hos mig, vi for och åkte bob i sörfors pulkbacke och jag kände att vi var ganska söta.
När vi kom in blev jag hur trött som helst! Jag förstår inte vad som händer med min kropp, jag orkar ingenting längre!
Förlåt för att jag var trött och gnällig sebbe.

Ikväll ska jag på träning men det är typ fem som har anmält sig så vi får väl se hur det går, jag behöver det iallafall!
Allmänt | |
Upp