bastuflottar och konfrimationsmänniskor

Igår vare heldag med laget. Först träning från ett till fem och sen grillade, bastade, badade osv vi på hästbadet. Asskönt förutom att vi fick lov att fara hem tidigt så jag drog hem till Rebecca och såg step up (<3<3<3).
Idag klev jag upp klockan halv nio för att fara på Anja och Marikas konfirmation. Dom var vita och fina i sina klänningar eller vad man kallar det. Så nu är Anja och Marika kvinnor och med i guds gemenskap, grattis flickor.
Ikv ska sebbe komma:) taggar jättemycket har inte träffat honom på ett tag nu



   
 
________________________________

 
har även EN bastuflottebild pga klagomål från fula människor

det var ungefär allt jag hade att säga förutom JAG ÄLSKAR SOL(L)
Allmänt | |
#1 - - Emelie:

hahaha bilden jag tog blev så himla rolig :D

Upp