twilight



Jag var och såg Twilight igår och det var nog den hetaste filmen jag någonsin sett. Det är inte bara det att Robert Pattinson är otroooooooooligt sexig utan hela filmen gav en het känsla. Filmen var aaaaaaasbra och jag kan bara inte sluta tänka på den. Jag vill också ha en vampyr!

Idag är det fredag vilket brukar betyda att man har roligt och hittar på någonting men idag hamnade jag framför datorn. Jag fick ett erbjudande om att fara till stan med tep Issa och Beci men jag orkar inte. Men jaja imorgon firar vi Johanna så jag ska inte deppa mig i att jag är misslyckad. Nu får jag ju sova ordentligt iallafall och det ska bli så sjuuuuuuuuuuukt skönt. Jag kan inte sluta tänka på att bara mysa ner bland täckena, bli varm och gosig och kanske se lite TV tils jag somnar. Att mysa och sova är verkligen underskattat!
Allmänt | |
#1 - - momarorikoka:

twiiiiiiiiilight! <3<3 ROBERT<3<3

#2 - - alva:

ja fyhelvete vilken sexig film

Upp