Müsli

ÄNTLIGEN HELG OMGOMGOMG GUD VA SKÖNT.
Jag orkar inte att vi har bara massa prov och skit i skolan nu. Man blir bara jättedeprimerad:(
Igår var jag hos sebbe och sen myste jag hos viola på kvällen med dansmattor och singstar:) Jag älskar violas hus.
Jag är jättestolt över mig själv att jag inte åt godis eller dylikt. Det är faktiskt en extrem framgång för mig att jag lyckades motstå.

Idag är jag trött och ful och tar fula egobilder (varför tar jag bara egobilder när jag är äcklig!?!?!!?) men jag ska iallafall fara till mina kusiner och bada badtunna:):) åsså tror jag vi skulle fiska också.
Älskar att alla träd är gula och fina, man blir så glad:D Nackdelen är att det blir mörkt jättefort..jag är mörkrädd:(
Allmänt | |
#1 - - sebe:

söta björn <3 orkar inte att du är urgullig på bilden :3 :]

sen så känns det som att du börjar bli lite för tjock för att vara mörkrädd <3 älskar dig

Upp