If you feelin' like a pimp nigga go and brush your shoulders off

Styrde småkrök hemma hos mig i lördags. Det var kul. Inser varje gång att det är mycket roligare än man tror att sitta intryckta ett par stycken i en etta och dricka sprit. Praktiskt!

Jag och min kompis!

Albin behövde köpa nya kalsonger

Som vanligt blev Puh utsatt stackarn. Made by Martin är jag ganska säker på

Anette och Alex var också där, dom hamnade dock inte riktigt på bild. Det som är farligt med att vara i just min lägenhet är att det är så litet att man bara sitter still hela tiden och därför märker man inte av alkoholen förrän man är riktigt full. Tror det hände rätt många av oss.

Jobbar ju förresten på dagis nu för tiden som jag kind of skrev tidigare. Det är sjukt roligt och jag skulle helt ärligt kunna gå dit utan att få betalt. Det är så tacksamt att jobba med barn eftersom man får så mycket tillbaka och eftersom dom är så himla söta! Går för det mesta tidigt från rasten för att jag hellre är inne på avdelningen och idag satt jag kvar en kvart efter att jag fick sluta för att avsluta ett playdough-bygge haha. Självklart finns det ju saker som är påfrestande med dagis också som ljudvolymen och när sju barn står på olika ställen i rummet och ropar fröken sjuttielva gånger men det är väl charmigt det med på sitt sätt.
 
Det är lite kämpigt att jobba på alla tre avdelningarna(alltså med alla barn på hela förskolan) eftersom det är så himla många namn. Min hjärna har därför vart lite av en gröt senaste veckan som dessutom försökt få ordning på körkortsteorin. Ser fram emot att få vila den lite, får se när det blir. 

 
| |
#1 - - Martin:

Han var sugen på ett krök :D

Upp