Hej hallå

 
Hej alla kompisar. Mina studentbilder blev ju inte särskilt snabba men dom kommer någon gång! Om inte annat så får dom väl fungera som någon slags nostalgi när jag väl orkar ta tag i den mappen. Livet rullar på iallafall, jag lånar min storebrors lägenhet så bor för tillfället på Mariehem. Känns väldigt bra att bo ensam som i inte hemma i sörfors men inte lika bra att bo ensam som i själv. Är som många vet rädd för det mesta så jag har inte sovit så mycket när jag varit här men jag krigar, för någon gång måste jag väl växa upp kan man tycka. Annars har jag flängt runt på lite stughäng och så och dessutom gått och skaffat mig ett jobb som jordgubbsförsäljare. Vet inte riktigt hur länge det kommer hålla men det rullar in lite cash just nu iallafall och det känns riktigt riktigt bra!
 
Förhoppningsvis kommer jag uppdatera fler gånger innan sommaren är slut och kanske lägga in lite bilder jag tagit men inte nu för nu är jag dödstrött efter åtta timmar med enbart stolssittande och ett väldigt påklistrat leende. 
| |
Upp