Tisdag

 
Idag är det tisdag och jag är inte ute och dricker för mycket öl, spenderar för mycket pengar eller samlar misstag att ha ångest över dagen efter. Istället är jag i Sörfors och snyltar på Wifi och googlar på gran canaria hela kvällen. Varför då kan man fråga sig då? Jo i september kommer jag mest troligt, om allt går rätt till, sitta på ett plan för att jobba någonstans på gran canarias södra kust. Hur känns det då kan man också fråga sig? Jo det känns så jävla bra att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen! Vill bara komma bort från umeå och från höstkylan som kommer att smyga sig på inom snar framtid här uppe i norr. Börja på en ny tom sida och bo ihop med mina kära gamla klasskamrater och Ronja som vart här och där och överallt där jag inte varit under det senaste året. Ingenting är väl riktigt spikat men håller alla mina två tummar för att det här ska bli så bra som jag tror att det kan bli!
| |
#1 - - Ronky:

<3<3<3

Upp