Blås inte luft i min ballong om du inte vågar följa mig tilll himmelen

Har ju som sagt tagit massor av bilder men inte fått upp någonting här pågrund av att jag är oerhört trött hela tiden. Jag jobbar heltid och sover sjukt dåligt så känner mig för det mesta som en zombie och när jag inte gör det så gör jag roliga saker för att ta vara på min energi. Här har vi lite från december iallafall!

Firade en väldigt mysig jul i Sörfors med familj och släkt. Var lite för uppe i min nya telefon och nya appar för att inte göra ett häftigt julkollage.

Såg kalle anka såklart och åt julgodis för fullt. 

Så fick jag träffa tomten också! Även fast det var jag som fick dela ut julklapparna hemma i vårt hus. 

Juldagen blev det utgång med nå kompisar varav två hemvändare! Kul!

Orkar inte redigera bilderna men rebo och viola var också med

Avslutade på kebabnekajse där jag tryckte en kebabrulle som jag spydde upp direkt efter. Det kanske inte ni ville veta men nu fick ni det, twice the taste zero calories woop woop
 
Nästa morgon var jag på mys/bakislunch på wayne's med bland annat ännu en hemvändare

Det verkar inte som att vi pratade om särskilt roliga saker enligt bilderna jag smygtog på Tina


Jag och Ronny hade kul iallafall. Love u forever facecam<3 

Tänk att vi fick träffa varandra varje dag förut, vissa saker med skolan var ju rätt bra ändå! Fast skulle aldrig, som många andra, säga att det var bättre än att jobba. Så var det med den lunchen iallafall.

Sen var jag och hälsade på lillkusinen innan hon flyttade till barca. Säger det igen, sluta flyttarååå alla! Riktigt bra bild på mig förresten
 
...och så åkte jag till åre men det får bli ett eget inlägg. 
| |
#1 - - Rebys:

ÅREÅREÅRE

#2 - - Ronja:

^what she said!

ps trodde du skulle ba "love u forever ronny" sen vare ba facecam du älskade </3

Svar: hahaha jag tänkte faktiskt det sen ba nej, måste förklara min kärlek till facecam. Love u 2 ronny <333
Ida

Upp