Båten

 
Såhär såg det ut i fredags när vi var på båten efter vi vart och käkat på Olles. Eller ja, inte jag eftersom dom inte har veganmat så jag satt och luktade på andras mat... Tyckte iallafall att båten var överskattad, sjukt mycket folk på samma ställe, ingenstans att sitta och otroligt lång toakö. Annars är den ju supermysig men hellre som middagsställe kanske.
 
Idag är det söndag så jag är i Sörfors och känner mig sliten som vanligt, har vart på planeringsmöte inför i höst och har sjuk beslutsångest. Det är nämligen så att jag och några kompisar, bland annat dom två på de sista bilderna, funderar på att åka till Costa Rica i slutet av september. Dom har tänkt flytta dit ett okänt antal månader och jobba lite och så och jag velar mellan att också flytta, åka dit i typ en månad eller inte åka alls. Hatar att ta beslut, jag stod alltid i minst en kvart och valde mellan godis på lördagarna när jag var liten. Hade ju varit roligt att göra någonting av hösten samtidigt som det känns läskigt som fan. Men problem och beslut finns ju till för att skjutas upp så det blir ett framtida dilemma. 
| |
#1 - - ella:

Hejsi, jag var i Costa Rica i tre veckor för något år sedan och det är hur fint som helst!!!!! Finns mycket att göra och så himla fin natur. Jag rekommenderar att åka dit i alla fall!

Svar: Hmm okej det känns ju bra iallafall! Är ju kul att ha gjort någonting av sitt liv med
Ida

Upp