Dagen innan nationaldagen

...Så var jag på återträff med ett barndomsgäng på teg. Det är fyra familjer som brukade fira nyårsafton, valborg och midsommar tillsammans när vi barn var små men som knappt setts sen jag gick i sjuan. Var väldigt roligt att få se alla igen med andra ord!

 
Dom hade styrt upp en femkamp mellan de olika familjerna. Vår familj har alltid vart sämst på allt sånt här men kom tvåa iallafall. 

Så käkade vi middag också och drack några öl innan ungdomarna gick vidare mot stan

Där var mina kompisar, på olles närmare bestämt 

Så jag hängde med dom resten av kvällen, vi gick vidare upp på taket som hade öppnat och som vanligt var det bra. Som jag har saknat taket!
 
Har en miljon bilder men alla ser ut såhär eller värre. Kaos med andra ord men ett tecken på en bra kväll! Sen däckade jag i Toast soffa eftersom jag glömt hemnycklarna i Sörfors, ibland är jag fantastiskt slarvig. SLUT
 
 
| |
Upp