Instagram



Lite bilder jag medverkat i på instagram som jag tagit från typ alla, Anette och Michelle är väl dom enda med en blogg som jag kan länka
 
Bild 1. Emelies födelsedag Bild 2. Trädgårdsfest på kulturnatta på bästa innergården Bild 3. Hejdåkväll för Ronja på hamrins då iallafall jag var med på att vinka till kameran Bild 4. Från bästa låtsasbröllopet på samma bästa innergård. Alla brudtärnor matchade med likadana klänningar, Anette och My rappade och det blivande paret delade löften och godisringar. Bild 5. Förfest på Emelies gård i solnedgången innan yran. Bild 6. Från nästa dag på yran, ser ut som att jag har ett homer simpson skägg men. Bild 7. Balkonghäng på Tina och Sofies balkong där jag spenderar de flesta av mina söndagar och ibland tråkiga veckokvällar(som blir kul såklart). Bild 8. Förfest på Emelies andra gård innan TC i Lördags
 
| |
Upp