Yran 2013

Förra helgen var det dags för Brännbollsyran, en fantastisk helg bestående av någonting som känns lite som en festival fast utan hemska tältnätter och med inslag av brännboll såklart. Jag sprang runt på campus både fredag och lördag men av någon anledning tog jag inte en enda bild första dagen så det här är lördag:

Vaknade vid tio, fortfarande märkbart full sen dagen innan. Jag och Emelie hade bestämt oss för att cykla till nydalaängarna för att titta på brännboll/människor och dricka öl så det gjorde vi. Lyckades börja dricka innan alkoholen gick ur sedan kvällen innan och tog vara på promillen i mitt blod som en gud. 

Blev otroligt kasst väder efter ett tag dock så efter att vi cyklat runt lite bestämde vi oss för att det var dags för en nap. Jag cyklade hem och laddade om för nästa kväll. 

Som innebar förfest hemma hos Alex. 

Martin var där såklart 

Jocke somnade bara en liten stund efter att jag kommit dit, han hade jobbat lite hårdare än oss andra på sin dagsfylla

Albin hatade Niclas av oklar anledning

När vi kom in på området tog det max en kvart innan jag tappat bort alla mina vänner. Efter att jag sökt igenom hela stället minst två gånger hittade jag Iwar och Hampus och vi gick för att se Nause som var så grymt bra!

Det är någonting speciellt med att stå framför en scen en sommarkväll och skrika!

Sen hittade jag igen några andra och Iwar bestämde att jag skulle bjuda alla på öl så det gjorde jag. Såklart. Vinglade senare hem väldigt nöjd och bestämde mig för att den här sommaren ska bli min bästa någonsin.
 
 
| |
Upp